قیمت-شیرآلات-ارزان
قیمت شیرآلات ارزان

قیمت شیرآلات ارزان را می توانید در فروشگاه اینترنتی آرتاکا مشاهده نمایید . این فروشگاه آنلاین با دارا بودن قیمت شیرآلات ارزان آماده ی عرضه این مدل شیرآلات با بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد . فقط کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۳۳۷۷۵۰ تماس حاصل نمایید و پس از استعلام قیمت و موجودی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید .

قیمت شیرآلات ارزان همان طور که از نام شیرآلات مشخص است از قیمت مناسب و ارزان برخوردار هستند و برای افرادی که به دنبال شیرآلاتی با قیمت مناسب هستند گزینه ی مناسبی می باشد . اما باید در نظر داشته باشید که پایین بودن قیمت این شیرآلات به منظور پایین بودن سطح کیفیت تولیدی این محصولات نیست بلکه این شیرالات از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند و اگر نسبت به سایر شیرآلات دیگر ارزان هستند به این معنی می باشد که یک سری ویژگی هایی که شیرالات گران تر برخوردار هستند را دارا نمی باشند ولی درکل می توان گفت این شیرآلات از نظر سطح کیفی خوب هستند .

شیر وسیله ای است معمولاً فلزی که از آن برای باز و بسته شدن و همچنین تنظیم جریان مایعات و گاز ها مورد استفاده قرار می گیرد . امروزه شیرآلات به یک صنعت قدرتمند تبدیل شده و در دکوراسیون منزل نیز توجه ویژه‌ ای به شیرآلات می‌ شود . انواع شیرآلات با توجه به نیاز های مصرف کننده و تغییر رویکرد جامعه وارد بازار می‌ شود و هر روز شاهد عرضه انواع شیرآلات جدید هستیم .

قیمت شیرآلات ارزان . شیر سینک ظرفشویی طلایی

پخش شیرآلات ارزان قیمت

فروشگاه اینترنتی آرتاکا ، فروشگاه تخصصی شیرآلات بهداشتی ساختمان آماده ی پخش شیرآلات ارزان قیمت به مشتریان در سراسر کشور می باشد .

این فروشگاه اینترنتی تخصصی شیرآلات با در نظر گرفتن بودجه ی خریداران خود برای آن دسته از افرادی که به دنبال شیرآلاتی با قیمت ارزان هستند ، شیرآلاتی با قیمت مناسب در نظر گرفته است و آماده ی ارائه خدمات خود به مشتریان می باشد .

از خدماتی که این فروشگاه برای مشتریان خود در نظر گرفته است ، می توان به ضمانت نامه اصالت کالا ، ضمانت نامه بازگشت کالا ، بالاترین درصد تخفیف ، تحویل سریع و به موقع محصولات درب منزل و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد .

قیمت شیرآلات ارزان . شیر روشویی پایه کوتاه

انواع شیرآلات بهداشتی ساختمان

  • شیرآلات اهرمی

امروزه بیشتر شیرآلات موجود در بازار شیرالات اهرمی هستند . این مدل شیر ها در تمامی فضای داخلی اعم از آشپزخانه ، توالت ، روشویی و حمام  کاربرد دارد .

شیرآلات اهرمی هم به دلیل سهولت استفاده و هم کارتریج‌ های قابل اطمینان خود جایگزین مناسبی برای شیر های واشر دار هستند .

در این مدل شیر ها با حرکت دادن اهرم جریان آب قطع و وصل می شود . کاتریج های بکار رفته در این مدل شیرآلات پلاستیکی و سرامیکی می باشند که نوع سرامیکی آن مرغوب ‌تر است و اکثرا هم در اروپا ساخته می شود .

قیمت ارزانترین شیرآلات اهرمی

همانطور که در بالا گفته شد قیمت ارزانترین شیرآلات اهرمی را می توانید در فروشگاه اینترنتی آرتاکا مشاهده نمایید . این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن انواع شیرآلات اهرمی در مدل و طرح های مختلف و برند های متفاوت آماده ی فروش این شیرالات به مشتریان می باشد .

  • قیمت شیرآلات ارزان . شیر اهرمی

  • شیرآلات کلاسیک ارزان قیمت

شیرآلات کلاسیک ارزان قیمت ( دسته ) جداگانه برای آب گرم و سرد دارند . برای نصب این نوع شیر ها برخلاف شیر الات اهرمی که فقط به یک حفره برای نصب نیاز دارند ؛ به حداقل سه حفره داریم و بنابراین نصب آن ها سخت تر است . یکی از مزایای شیر مخلوط ؛ جدا بودن دو فلکه آن است . زمانی که یک فلکه خراب می‌ شود می‌ توان آن را جداگانه بست و از دیگری استفاده نمود . مزیت دیگر آن هم در تنظیم حرارت است که نسبت به مدل اهرمی دقیق تر است . اساس کار شیر های کلاسیک استفاده از واشر های لاستیکی برای متوقف کردن جریان آب است که این واشر ها عمر زیادی ندارند و به تعویض مداوم نیاز دارند .

  • شیرآلات پدالی

شیرآلات پدالی نیازی به باتری و برق ندارند . شیر های پدالی همانند شیرآلات هوشمند به دلیل عدم نیاز به لمس شیر مانع انتقال بیماری های واگیردار عفونی و پوستی می‌ شود و به خاطر سرعت قطع آب در میزان مصرف آب و حتی انرژی نیز صرفه‌ جویی می‌ شود .

این مدل شیرالات برای مراکز عمومی مانند : مدارس ، بیمارستان ها ، کلیه مراکز پزشکی ، هتل ‌ها ، مساجد ، رستوران ها مناسب می باشد .

  • شیرآلات چشمی یا هوشمند

این مدل شیرآلات چشمی یا هوشمند از یک حس‌ گر چشمی برخوردارند . اساس کار شیرآلات الکترونیکی بر مبنای ارسال و دریافت نور مادون قرمز می‌ باشد یعنی کاملاً الکترونیکی بوده و بدون تماس دست و تنها با قرار دادن دست مصرف کننده در میدان دید سنسور های مادون قرمز شروع به کار می‌ کنند .

همچنین قابلیت استفاده همزمان از برق و باتری را دارند و در صورت قطع برق از باتری استفاده می‌ کنند .

شیرآلات چشمی

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این شیرآلات چشمی این می باشد که :

شیرآلات چشمی باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود .

شیرالات بهداشتی دارای چشمی مجهز به یک وبلاتور می باشند که کار این وبلاتور مخلوط کردن آب و هوا می باشد تا حجم آب کمتری از شیر خارج شود و در مصرف اب صرفه جویی شود .

اگر شما از شیر های معمولی استفاده می نمایید و می خواهید مقداری هوا با آب خروجی شیر های شما شود تا مقدار آب کمتری مصرف شود باید بگویم که به راحتی می توانید از بازار سر شیر هایی که این قابلیت را دارند تهیه نمایید و بر سر شیر خود نصب کنید .

نکته : شیرالات بهداشتی دارای چشمی به وسیله ی برق و باتری کار می کنند و باتری آن در زمان قطع شدن برق فعال می شود .

تقسیم بندی شیرآلات بر اساس اهرم

شیرآلات تک اهرمی

شیرآلات تک اهرمی همانطور که از نامشان پیداست با یک اهرم می توان جریان آب را قطع و وصل کرد .

امروزه این دسته از شیرآلات در اکثر خانه‌ ها ، در سرویس‌ های بهداشتی ، حمام و آشپزخانه‌ ها مورد استفاده قرار گرفته‌ اند .

قیمت شیرآلات ارزان . شیرآلات تک اهرمی

شیرآلات دو اهرمی

در شیرآلات دو دستگیره ، دو اهرم یا فلکه تعبیه شده‌ است که جریان آب یا دمای آن را تنظیم ‌می‌ کند .

شیرآلات دو دستگیره در گذشته عمومیت بیشتری داشتند و حالا جای خود را با شیرآلات تک دستگیره عوض کرده‌ اند .

شیرآلات بدون دستگیره یا هوشمند

شیرآلات بدون دستگیره یا هوشمند فاقد اهرم برای وصل کردن جریان آب هستند و به این صورت هستند که دارای حسگرهایی می باشند که این حسگر ها با قرار گرفتن دست در مقابل شیرآب این حسگر ها فعال شده و جریان آب وصل می شود و وقتی دستتان را دور می کنید به صورت اتوماتیک جریان آب قطع می شود .

این مدل شیرآلات برای مراکز عمومی بیشترین کاربرد را دارد زیرا باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود .

شیر-روشویی-پایه-بلند-طلایی

جنس شیرآلات

به طور کلی شیرآلات از دو جنس آلیاژ برنج یا سرب خشک ساخته می‌ شوند و تنها روکش‌ های آن ها است که تفاوت‌ های ظاهری در آن ها ایجاد می‌کند .

از میان این دو جنس ، برنج بهتر از سرب خشک عمل می‌ کند ؛ چرا که سرب خشک پس از مدتی به خورد آب می‌ رود و برای کسی که از آن شیر آب مصرف خوراکی دارد مضر است و به بدن آسیب می‌ رساند . ایراد دیگر آن هم این است که خیلی سریع‌ تر از جنس برنجی از بین می‌ رود و شکسته و پوسیده می‌ شود .

پس آبکاری در شیرآلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اگر آبکاری با کیفیت بالا انجام شود شیرآلات دیرتر فرسوده می شوند .

شیرآلات با روکش های متفاوتی تولید می شوند که به توان در میان آن ها به برنج ، برنز ، مس و استیل اشاره کرد .

در ادامه به توضیح هر یک از این آبکاری ها می پردازیم .

شیر-سینک-ظرفشویی-شاوری

انواع آبکاری شیرآلات

  • آبکاری با روکش کروم

شیرآلات با روکش کروم بسیار زیبا و مدرن هستند و از مقومت و دوام بالایی برخوردارند .

قسمت داخلی این شیرآلات اغلب از برنج ساخته می شود .

این مدل شیرالات با روکش کروم اغلب لکه آب به خود نمی گیرد .

آبکاری با روکش کروم هزینه ی بالایی دارند اما برای سرمایه گداری بلند مدت مناسب هستند .

  • شیر سینک ظرفشویی شاوری

 

  • آبکاری با روکش برنج

فلز برنجی سنگین و با دوام است حتی اگر برنج در میان دیگر متریال های ساخت شیرالات بیشترین هزینه را داشته باشد اما بهترین سرمایه گذاری است .

برج رنگی زرد دارد که مایل یه طلاست و به همین علت در بازار به روکش طلا هم معروف است .

مس داخل برنج به آن خاصیت میکروب کشی می دهد به همین علت این فلز برای مناطقی که از نظر بهداشت بسیار حساس می باشد مناسب ات .

  • آبکاری با روکش روی

آبکاری با روکش روی اغلب ارزان و نسبتا بادوام است . اما پس از مدت طولانی روکش آن ها فرسوده شده و دچار خوردگی می شود .

  • آبکاری با روکش استیل 

آبکاری با روکش استیل اگر از نوع ضد زنگ باشد ، مقاوم و تا حدودی با دوام است . این مدل شیرآلات لکه های آب را کمتر نشان می دهد .

بدنه ی این شیرآلات اغلب از برنج ساخته می شود و اگر به درستی نگهداری نشود دچار خوردگی می شود .

قیمت شیرآلات با روکش استیل بسیار مناسب است .

شیر-روشویی-کروم

  • آبکاری با روکش روی

آبکاری با روکش روی بسیار ارزان است و از دوام بالایی برخوردار می باشد .

هنگامی که روی با استفاده از هر نوع متریال دیگری آبکاری ‌شود ، خوردگی اجتناب‌ناپذیر است .

شیرآلات با کیفیت و قیمت مناسب ایرانی

برخی از برند های ایرانی هستند که به تولید و عرضه ی شیرآلات با کیفیت و قیمت مناسب ایرانی برای مشتریانی که به دنبال شیرآلاتی با قیمت کمتری هستند یا توانایی مالی برای خرید شیرآلات گران قیمت را ندارند ،  پرداخته اند . در این قسمت به توضیح مختصر درباره ی برخی از این برند ها می پردازیم .

قیمت شیرآلات ارزان راسان | شیرآلات راسان

شرکت ماهسان پویا با نام برند تجاری معروف شیرآلات راسان از اواخر دهه هفتاد فعالیت خود را آغاز کرد و با داشتن دستگاه های پیشرفته آلمانی توانست نامی معتبر برای خود بسازد. این شرکت اکنون با داشتن نمایندگی در سراسر کشور و همچنین محصولات متنوع توانسته است نام راسان را در لیست پر طرفدارترین شیرآلات ایرانی  قرار دهد .

قیمت شیرآلات ارزان راسان | شیرآلات راسان در مقایسه با کیفیتی که دارند بسیار ناچیز می باشد .

این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه ، تکنولوژی روز و نیروی انسانی مجرب در ارائه بهترین کیفیت و کسب رضایت مشتریان تلاش نموده است .

راسان دارای مجموعه کامل و متنوع و رنگارنگی از شیرآلات با کیفیت و لوکس می باشد .

 

شیرآلات-راسان

طراحی‌ های مدرن ، رنگ‌ های کروم ، سفید و طلایی و کیفیت بالا ، جزو ویژگی‌ های شیرآلات راسان است و به راحتی جای خود را در بازار ایران باز کرده است .

شرکت راسان با سابقه ای طولانی در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی در مدل های صنعتی و کلاسیک مشغول به فعالیت است .

این شرکت محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های جدید تولید نموده و کیفیت برتر و کارایی بالا را اساس کار خود قرار داده است .

آبکاری این شیرآلات به صورت PVD و یا در خلاء صورت می گیرد که مقاومتی بسیار بالا به آن ها می بخشد . شیرآلات بهداشتی راسان در برابر سایش ، خراش ، آلودگی ، لکه آب و … از مقاومت لازم برخوردارند و عمر آن ها طولانی است .

قیمت شیرآلات ارزان درخشان

شرکت درخشان در سال ۱۳۶۷ بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و با حدود سه دهه فعالیت مستمر و پویا ، هم اکنون در زمره شرکت های برتر در زمینه تولید شیرآلات درخشان به شمار می رود .

این شرکت از اوایل دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و با دریافت گواهینامه‌ ها و لوح‌ های سپاس متنوع موفق به ساخت یک برند محبوب در بین مصرف کنندگان شده است .

شیرآلات درخشان به طور کلی دارای ویژگی های مانند طراحی لوکس ، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند . در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا ، تنوع محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌ های شیرآلات ایرانی درخشان است .

شیرآلات-درخشان

شرکت درخشان با به کارگیری دستگاه‌ های مدرن ، کارکنان ، مشاوران ، مهندسان مجرب و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا ، مواد اولیه با‌کیفیت ، رعایت اصول استاندارد ملی ایران ، تولید محصولات ، شیرآلات بهداشتی ، هود ، سینک و اجاق‌ گاز را در کلاس بین المللی در دست دارد . درخشان افتخار دارد با دارا بودن کامل‌ ترین سبد محصولات در صنعت ساختمان صادر‌کننده این محصولات به ۷ کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی است .

قیمت شیرآلات ارزان درخشان را می توانید در فروشگاه اینترنتی آرتاکا مشاهده نمایید .

قیمت شیرآلات ارزان قهرمان

از دیگر برند های داخلی می توان به شیرآلات قهرمان اشاره کرد . این مجموعه فعالیت خود را از دهه پنجاه آغاز نمود و در تمام این سال ها با پشت سر گذاشتن پیچ و خم های بسیار صنعت و بازار ایران ، به عنوان یکی از برند های صاحب نام شناخته می شود . محل کارخانه این شرکت در شهر گرمی استان اردبیل می باشد و از این حیث قابل تحسین خواهد بود که توانسته با به کارگیری توانمندی های یک شهرستان کوچک ، به بزرگترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی در سطح خاورمیانه تبدیل شود .

در تولید انواع مدل شیرآلات قهرمان از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می شود و محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت بالا ، خلاقیت و زیبایی قابل توجه در طراحی ، از طول عمر بالایی برخوردار هستند . شرکت قهرمان در تولید محصولات خود همواره در تبادلات فنی و تجاری با برترین برند های آلمانی و ایتالیایی بوده است و کوشیده تا محصولات خود را همراه با استاندارد های به روز جهانی تولید نماید .

قیمت شیرآلات ارزان قهرمان در مقایسه با کیفیت عالی که دارند بسیار ارزان می باشد .

شیرآلات قهرمان

قیمت شیرآلات ارزان سیتکو

قیمت شیرآلات ارزان سیتکو نشان دهنده ی پایین بودن سطح کیفی این محصول نمی باشد بلکه این شیرآلات دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید هستند و همچنین قیمت این مدل شیرالات نسبت به سایر برند ها بسیار ارزان تر است .

شیرآلات ایرانی سیتکو ، شیرآلاتی هستند که دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید می باشند و همچنین ظاهری زیبا به خانه شما می بخشند .

شیرآلات sitco حاصل ۱۳ سال تحقیق و اندیشه و فعالیت در زمینه تجهیزات ساختمانی می باشد که سر انجام در سال ۱۳۷۶ با نام واحد سیتکو تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است . جلب و رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم برند سیتکو می باشد . مجموعه ی بزرگ سیتکو در زمینه ی شیرالات صنعتی ، بهداشتی ، اتصالات و لوله و بسیاری از ملزومات دیگر از جمله موتورخانه ، حمام و آشپزخانه فعال بوده است .

این شرکت با در دست داشتن کارشناسان متخصص در این صنعت و شرکت در نمایشگاه های مختلف باعث شده تا در رده بالایی قرار بگیرد .

شیر سینک ظرفشویی مشکیشیرآلات ارزان استاندارد

همانطور که گفته شد کلیه شیرآلات ارزان از کیفیت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند و دارای کلیه استاندارد های لازم برای ساخت شیرالات هستند . تنها تفاوت آن ها با شیرالات گرانتر در این می باشد که بسیاری از ویژگی هایی که شیرالات گرانتر دارا می باشند این شیرآلات ندارند .

قیمت یک دست شیرآلات

قیمت یک دست شیرآلات با توجه به مدل های مختلفی که دارد متفاوت می باشد . براری دیدن قیمت یک دست شیرآلات می توانید به فروشگاه اینترنتی آرتاکا مراجعه نمایید .

امروزه به دلیل مشغله های کاری زیاد و نبودن زمان کافی بسیاری از افراد وقت رفتن به مغازه و فروشگاه ها برای خرید را ندارند و ترجیح می دهند به صورت اینترنتی و در کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهند .

فروشگاه اینترنتی آرتاکا با هدف ایجاد یک خرید خوب ، آسان و قابل اطمینان برای مشتریان خود شروع به کار در این زمینه کرده است و در تلاش بوده و هست تا بتواند علاوه بر ایجاد لذت یک خرید خوب برای مشتریان خود به ارائه خدمات نیز بپردازد . از جمله خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه می توان به ، بهترین قیمت ، بالاترین درصد تخفیف ، ضمانت نامه اصالت کالا ، ضمانت نامه برگشت کالا ، تحیل به موقع محصول درب منزل و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد .

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی می توانید با شمار تلفن ۰۲۱۲۲۳۳۷۷۵۰ تماس حاصل نمایید و پس از استعلام قیمت و موجودی محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .