شیرآلات ایرانی با کیفیت
شیرآلات ایرانی با کیفیت

شیرآلات ایرانی با کیفیت چه شیرآلاتی هستند یا اینکه شیرآلات ایرانی با کیفیت چه ویژگی هایی دارند ؟

همانطور که از نامشان پیداست از کیفیت عالی برخوردار هستند که این کیفیت را با برخورداری از تکنولوژی که در ساخت آن ها بکار رفته بدست آورده اند . شیرآلات ایرانی با کیفیت شیرآلاتی هستند که بتوانند کلیه نیاز های لازم مشتریان و کاربرد های لازمی که یک شیرالات باید داشته باشد را برآورده سازد . تولیدات داخلی به سبب دانشی که امروزه تولید کنندگان در ساخت آن ها بکار می برند توانسته اند در بازار های جهانی با دیگر برند های خارجی برابری و حتی رقابت کنند .

برندهای شیرآلات ایرانی به خوبی توانسته اند جای خودشان را در خانه‌ های ما باز کنند . خیلی از شیرآلات با کیفیت و بادوام خانه‌های ایرانی ، از برند های داخلی هستند . فرقی نمی‌ کند که کدام سبک ، مورد پسند شما است ، حتماً با هر سلیقه ای می‌ توانید شیرآلات مناسب خودتان را پیدا کنید . عموما افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه توجه زیادی به شیرآلات نمی کنند . در صورتیکه با نصب شیرآلات ایرانی با کیفیت مناسب در آشپزخانه و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود . پس در هنگام خرید شیرآلات باید به دنبال شیرآلات ایرانی با کیفیت باشید تا بتوانید فضای منزل خود را زیبا سازید و حتی سالیان سال از آن ها استفاده کنید چون شیرالاتی که از کیفیت و مرغوبیت برخوردارند با گذشت زمان شکل و ظاهر خود را حفظ کنند .

شیرآلات ایرانی این روز ها به قدری با کیفیت شده اند که کمتر کسی را سراغ داریم به دنبال شیرآلات خارجی باشد . همچنین این شیرآلات با ظاهر بسیار زیبای خود باعث هر چه زیباتر شدن فضای آشپزخانه وسروسی بهداشتی شما می شوند . اگر بخواهیم بهترین‌ ها را لیست کنیم ، لیستی طولانی خواهیم داشت . در این مقاله قصد داریم به بعضی از مدل شیرآلات ایرانی با کیفیت بپردازیم .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیر سینک ظرفشویی

کاربرد شیرآلات ایرانی با کیفیت

در یک نگاه کلی ، هر تجهیزی که با هدف کنترل بر جریان عبوری یک سیال نصب شود ، شیرآلات محسوب می شود . این موضوع می تواند رنگ و بوی صنعتی داشته باشد و یا اینکه در مصارف انسانی و اما خارج از الزامات بهداشتی مورد بهره برداری قرار گیرد . مثلا شیرآلاتی که در مصارف باغبانی مورده بهره برداری قرار می گیرد .

اما آنچه از شیرآلات بهداشتی یاد می شود همان شیرآلات آشنای موجود در خانه هایمان است . تقریبا تمامی شیرآلات بهداشتی را می توان در سه گروه تقسیم بندی کرد : شیرآلات آشپزخانه ، شیرآلات حمام ، شیرآلات سرویس بهداشتی .

هر کدام از این شیرآلات بهداشتی همراه با استاندارد های حاکم بر آن ، با در نظر گرفتن کارایی ای که خواهد داشت تولید می کنند . اصولا شیرآلات آشپزخانه ، حمام و یا سرویس بهداشتی از طراحی های متفاوت و در عین حال متنوعی بهره می برند . طراحان با توجه به کاربردی که از شیرآلات بهداشتی انتظار می رود همراه با در نظر گرفتن فاکتور های خلاقیت ، آسایش و راحتی در استفاده اقدام به طراحی انواع گونه های متنوع شیرآلات بهداشتی می نمایند . هرکسی به راحتی می تواند با اندکی تامل در زمان استفاده از انواع شیرآلات بهداشتی متوجه این تفاوت ها باشد .

از جمله کاربرد شیرآلات ایرانی با کیفیت می توان به :

  • کنترل قطع و وصل جریان آب
  • تنظیم جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم
  • باعث زیبایی نمای داخلی می شود
  • صرفه‌ جویی در مصرف آب

شیر روشویی پایه بلند

جنس شیرآلات ایرانی با کیفیت

جنس شیرآلات ایرانی با کیفیت از آلیاژ برنج یا سرب خشک ساخته می‌ شوند و از میان این دو جنس برنج بهتر از سرب خشک عمل می‌ کند .
به طور کلی شیرآلات از دو جنس آلیاژ برنج یا سرب خشک ساخته می‌ شوند و تنها روکش‌های آن ها است که تفاوت‌ های ظاهری در آن ها ایجاد می‌ کند . از میان این دو جنس ، برنج بهتر از سرب خشک عمل می‌ کند ؛ چرا که سرب خشک پس از مدتی به خورد آب می‌ رود و برای کسی که از آن شیر آب مصرف خوراکی دارد مضر است و به بدن آسیب می‌ رساند . ایراد دیگر آن هم این است که خیلی سریع‌ تر از جنس برنجی از بین می‌ رود و شکسته و پوسیده می‌ شود .

بعد از جنس فلز مورد استفاده در شیرآلات ، آبکاری دارای اهمیت فراوان است که می‌ تواند در مقاومت شیر تاثیر بسزایی داشته باشد و هرچه کیفیت آبکاری بهتر باشد شیرآلات دیرتر فرسوده می‌ شوند . مثلا اگر شیرآلاتی دارای آبکاری ۲۵ میکرونی باشد و روکش آن هم استیل واقعی باشد از نظر کیفی عمری بسیار طولانی خواهد داشت .

انواع روکش‌ هایی که برای شیرآلات کاربرد بیشتری دارند عبارتند از : برنج ، برنز ، مس و استیل که از میان این ها اگر استیل ، استیل استایلنس اصلی باشد از دیگر جنس‌ ها بهتر است ؛ چرا که هم مقاومت بهتری در برابر پوسیدگی دارد و هم به خاطر ظاهرش کمتر لکه‌ های آب را نشان می‌ دهد و از لحاظ زیبایی هم، برای خانم‌ هایی که به این لکه‌ های کوچک روی شیرآب حساسند بسیار مناسب‌ تر است . سایر موارد هم مثل برنز یا مس تنها آبکاری برنز و مس هستند و بیشتر جنبه تنوع بخشی دارند و شاید به خاطر رنگ زرد یا قرمزی که دارند حس نوستالژیک به خریدار ها بدهند .

لیست شیرآلات ایرانی

شما وقتی از خرید شیرآلات بهداشتی احساس شیرین رضایت خواهید داشت که قبل از آن همراه با تحقیق مختصر به حس انتخابی جذاب رسیده باشید . همانطور که در بالا گفته شد امروزه شیرآلات ایرانی بدلیل کیفیتی که در ساخت آن ها بکار رفته است و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب ، دانش مهندسی روز ، نیروی انسانی جوان و زبده ، تکنولوژی برتر و استاندارد بین المللی توانسته در بازار داخلی و یا حتی خارجی جایگاه ویژه ای از نظر مصرف کنندگان پیدا کنند . به همین خاطر در هنگام معرفی برند های شیرآلات ایرانی می توانیم لیستی طولانی از برند ها را معرفی کنیم . برای انتقال این حس شیرین در انتخاب اصلح ، می خواهیم شما را با چند تا از برند های شیرآلات ایرانی با کیفیت موجود در بازار ایران که طرفداران بسیاری دارند آشنا کنیم .

هر کدام از این برند ها توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بازار داخلی ایران و حتی بازار های جهانی داشته باشند . برند هایی که با توجه به سطح کیفی بالا در محصولات ، همراه با خلاقیت ستودنی در طراحی توانسته اند باعث رضایت وسیعی از انتظارات و سلیقه ها باشند.

  • شیرآلات ایرانی با کیفیت راسان
  • شیرآلات ایرانی با کیفیت درخشان
  • شیرآلات ایرانی با کیفیت قهرمان
  • شیرآلات ایرانی با کیفیت شودر
  • شیرآلات ایرانی با کیفیت سیتکو

پرفروش ترین شیرالات ایرانی

در زیر به یک سری برند ها اشاره شده که در بازار توانسته اند فروش خوبی داشته باشند و به عنوان پرفروش ترین شیرآلات ایرانی معرفی گردند . در واقع بکارگیری دانش لازم و توجه به جزء جزء در چرخه ی تولید باعث شده شیرآلاتی با کیفیت عالی و همچنین ظاهر زیبا که در زیر به برند های این شیرالات اشاره شده تولید شود .

 

شیرآلات ایرانی با کیفیت راسان | کیفیت شیرآلات راسان

راسان یک برند مطرح ایرانی است که در خیل فراوان رقبای سرسخت خارجی ، همراه با کیفیتی مطلوب در عرصه تولید شیرآلات بهداشتی ، حضوری پر رنگ دارد .

این برند تحت مالکیت شرکت ماهسان پویا از سال ۱۳۷۶ روانه بازار های داخلی و بعد ها جهانی شده است . شرکت ماهسان پویا ، پیش تر یک شرکت تجاری در عرصه واردات شیرآلات ایرانی با کیفیت راسان و تحت نمایندگی یک برند مطرح آلمانی بوده است . این شرکت همراه با تجربه سالیان خود در این عرصه و با نگرش کیفیت آلمانی در تولید ، اقدام به عرضه برند راسان در بازار شیرآلات بهداشتی داخلی و خارجی داشته و در این مسیر همواره بر کیفیت زیبای محصولات خود افزوده است .

طراحی‌ های مدرن ، رنگ‌ های کروم ، سفید و طلایی و کیفیت بالا ، جزو ویژگی‌ های شیرآلات راسان است و به راحتی جای خود را در بازار ایران باز کرده است .

شرکت راسان با سابقه ای طولانی در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی در مدل های صنعتی و کلاسیک مشغول به فعالیت است .

این شرکت محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های جدید تولید نموده و کیفیت برتر و کارایی بالا را اساس کار خود قرار داده است .

آبکاری این شیرآلات به صورت PVD و یا در خلاء صورت می گیرد که مقاومتی بسیار بالا به آن ها می بخشد . شیرآلات بهداشتی راسان در برابر سایش ، خراش ، آلودگی ، لکه آب و … از مقاومت لازم برخوردارند و عمر آن ها طولانی است .

قیمت ست کامل شیرآلات راسان

برای اطلاع از قیمت ست کامل شیزآلات راسان می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۳۳۷۷۵۰ تماس حاصل نمایید . ست شیرآلات راسان دارای مدل های متنوع و زیبا می باشد به طوریکه هر فرد با هر سلیقه ای که دارد می تواند شیرالات مورد نیاز خود را پیدا کند از جمله چند مدل از شیرآلات زیبای راسان که طرفداران بسیاری دارد می توان به شیرآلات راسان مدل لوتوس ، شیرآلات راسان مدل مینیاتور اشاره کرد .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات راسان

شیرآلات راسان مدل لوتوس

ست شیرآلات راسان مدل لوتوس دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین شیرآلات راسان مدل لوتوس در رنگ کروم و سفید ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است .

دستگیره شیر توالت و شیر دوش حمام این ست در سمت راست قرار دارد .

علم شیر روشویی راسان مدل لوتوس ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد .

شیر توالت راسان مدل لوتوس فاقد شیلنگ توالتی و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد .

همراه شیرآلات راسان مدل لوتوس ، ۲ عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد .

طرح شیر سینک این ست شیرالات ، متحرک می باشد .

شیرآلات راسان مدل مینیاتور

ست شیرآلات راسان مدل مینیاتور دارای بدنه ی ساخته شده از آلیاژ برنج می باشد همچنین شیرآلات راسان مدل مینیاتور در رنگ کروم ساخته شده و به بازار داخلی عرضه گردیده است .

دستگیره شیر توالت و شیر دوش حمام این ست در سمت چپ قرار دارد .

علم شیر روشویی راسان مدل مینیاتور ثابت و اندازه آن کوتاه می باشد .

شیر توالت راسان مدل مینیاتور فاقد شیلنگ توالتی و شیر دوش حمام آن فاقد علم دوش یا یونیکا می باشد .

همراه شیرآلات راسان مدل مینیاتور ، ۲ عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد .

طرح شیر سینک این ست شیرالات ، متحرک می باشد .

 

شیرآلات راسان مدل مینیاتور

شیرآلات ایرانی با کیفیت درخشان | شیرآلات درخشان

شیرآلات تنها فعالیت شرکت درخشان نیست . اما به تولید شیرآلات خاص و زیبا نیز معروف است . با گسترش وسایل آشپزخانه ، درخشان اقدام به تولید سینک ، گاز آشپزخانه و شیر های ساختمانی کرده است . هماهنگی این سه با هم ، مزیت خرید از این برند ایرانی شیرآلات است .

شیرآلات ایرانی با کیفیت درخشان دارای ویژگی های مانند طراحی لوکس ، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند . در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا ، تنوع محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌های پر فروش ترین شیرآلات ایرانی درخشان است . درخشان با بیش از ۳۰ سال سابقه به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین مجموعه‌ های تولیدی کشور در زمینه لوازم‌ بهداشتی در صنعت ساختمان است .

شرکت درخشان در سال ۱۳۶۷ بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و با حدود سه دهه فعالیت مستمر و پویا ، هم اکنون در زمره شرکت های برتر در زمینه تولید شیرآلات درخشان ، هود ، اجاق گاز و سینک به شمار می رود .

شرکت درخشان با به کارگیری دستگاه‌ های مدرن ، کارکنان ، مشاوران ، مهندسان مجرب و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا ، مواد اولیه با‌کیفیت ، رعایت اصول استاندارد ملی ایران ، تولید محصولات ، شیرآلات بهداشتی ، هود ، سینک و اجاق‌ گاز را در کلاس بین المللی در دست دارد . درخشان افتخار دارد با دارا بودن کامل‌ ترین سبد محصولات در صنعت ساختمان صادر‌کننده این محصولات به ۷ کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی است .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات-درخشان

شیرآلات ایرانی با کیفیت قهرمان

از دیگر برند های داخلی می توان به شیرآلات ایرانی با کیفیت قهرمان اشاره کرد . این مجموعه فعالیت خود را از دهه پنجاه آغاز نمود و در تمام این سال ها با پشت سر گذاشتن پیچ و خم های بسیار صنعت و بازار ایران ، به عنوان یکی از برند های صاحب نام شناخته می شود . محل کارخانه این شرکت در شهر گرمی استان اردبیل می باشد و از این حیث قابل تحسین خواهد بود که توانسته با به کارگیری توانمندی های یک شهرستان کوچک ، به بزرگترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی در سطح خاورمیانه تبدیل شود .

در تولید انواع مدل شیرآلات قهرمان از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می شود و محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت بالا ، خلاقیت و زیبایی قابل توجه در طراحی ، از طول عمر بالایی برخوردار هستند . شرکت قهرمان در تولید محصولات خود همواره در تبادلات فنی و تجاری با برترین برند های آلمانی و ایتالیایی بوده است و کوشیده تا محصولات خود را همراه با استاندارد های به روز جهانی تولید نماید .

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات قهرمان

شیرآلات ایرانی با کیفیت شودر | شیرآلات شودر

از برند های داخلی در تولید شیرآلات بهداشتی بسیار می توان گفت . برندهایی که با تکیه بر توان داخلی ، احترام به نیاز ها و سلیقه ایرانیان با هدف ارائه محصولات با کیفیت ، اقدام به تولید می کنند . از جمله این برند های مطرح و پویا می توان از شرکت شودر نام برد . اگر می خواهید صاحب شیرآلاتی مدرن ، جذاب ، مقاوم و مطمئن باشید ، انواع مدل شیرآلات ایرانی با کیفیت شودر قطعا یکی از بهترین پیشنهادات می باشد. شرکتی که از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی فعالیت می کند و در تمام این سال ها همواره سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت و خلاقیت بالا در طراحی داشته است.

شرکت شودر با سازماندهی فنی و اداری جوان ، کاردان و پرشور به همراه مشاوران صنعتی و دانشگاهی که نیروی محرک و ارزش آفرین کارخانه ای با تجهیزات منحصر به فرد می باشند ، توانسته است محصولاتی مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی به بازار های داخلی و خارجی عرضه نماید .

شعار ” چون جزئیات مهم است ” در سرلوحه فعالیت های این شرکت همسو با رنگ و بوی اجرایی شدن، توانسته به خلق نمونه هایی خاص و چشمگیر بیانجامد. در تمامی شیرآلات شودر، زیبایی در طراحی ملاک اصلی است تا در کنار کیفیت بتواند نگاه سخت پسند شما را خیره کرده باشد.

شیرآلات ایرانی با کیفیت . شیرآلات شودر

شیرآلات ایرانی با کیفیت سیتکو

شیرآلات ایرانی با کیفیت سیتکو ، شیرآلاتی هستند که دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید می باشند و همچنین ظاهری زیبا به خانه شما می بخشند .

شیرآلات sitco حاصل ۱۳ سال تحقیق و اندیشه و فعالیت در زمینه تجهیزات ساختمانی می باشد که سر انجام در سال ۱۳۷۶ با نام واحد سیتکو تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است.جلب و رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم برند سیتکو می باشد.مجموعه ی بزرگ سیتکو در زمینه ی شیرالات صنعتی ، بهداشتی ، اتصالات و لوله و بسیاری از ملزومات دیگر از جمله موتورخانه ،حمام و آشپزخانه فعال بوده است.

این شرکت با در دست داشتن کارشناسان متخصص در این صنعت و شرکت در نمایشگاه های مختلف باعث شده تا در رده بالایی قرار بگیرد .

شیرآلات ایرانی با کیفیت سیتکو

رتبه بندی شیرآلات ایرانی

امروزه با توجه به گستردگی تنوع در تولید شیرالات ایرانی این امکان برای مردم فراهم شده است که با توجه به هر سلیقه و بودجه ای که دارند می توانند شیرآلات مورد نیاز خود را خریداری نمایند .

تمامی برند های ایرانی سالانه برحسب استاندارد های جهانی رتبه بندی می شوند و امتیاز می گیرند که این رتبه بندی برحسب کیفیت تولید و کیفیت خدمات انجام می شود . این قیاس ( رتبه بندی شیرآلات ایرانی ) می تواند به شما در خرید شیرآلات کمک کند .

هنگام خرید شیرآلات چه نکاتی را باید در نظر بگیریم :

انواع متنوعی از شیر آلات از نظر جنس ، شکل و مدل در بازار وجود دارد که  انتخاب از میان آن ها ممکن است دشوار به نظر بیاید . نکاتی از نظر بهداشت ، کیفیت و نیز طرح و مدل شیر آلات وجود دارد که در هنگام انتخاب باید به آن ها توجه شود .

 جنس شیرآلات بهداشتی : 

بطور کلی شیرآلات بهداشتی دارای دو بخش عمده یعنی پوسته داخلی ( پایه اصلی شیر ) و پوشش خارجی هستند که در بخش داخلی تولیدکنندگان با توجه به سفار ش هایی که دارند معمولا از آلیاژ برنج یا سرب خشک استفاده می کنند این در حالی است که رعایت مسایل بهداشتی باعث شده تا اکثر تولید کنندگان امروزه از خیر سرب خشک گذشته و بیشتر به استفاده از آلیاژ برنج فکر کنند چون سرب در صورتی که آبکاری شیر به خوبی انجام نشود در مقابل آب به مرور زمان محلول می شود و آلودگی های خطرناکی را برای افراد به ارمغان می آورد .

شیرآلات-چشمی

شکل مناسب شیر دستشویی و روشویی و انواع آن :

برای جاهایی که فضای کوچکی دارند بهتر است از مدل هایی از شیرآلات استفاده شود که در داخل دیوار قرار می گیرند . این نوع شیرآلات برای صرفه جویی در فضا بسیار مناسب بوده و مشکل تمیز کردن لکه های کثیفی یا رسوبات آب را هم ندارند . همچنین می توانید از دوش و شیر آلات دیواری برای حمامتان هم استفاده کنید .

امروزه محبوب ترین شیر های مورد استفاده شیر های اهرمی هستند . استفاده ازشیر های اهرمی بسیار ساده است . شما می توانید تنها با حرکت دادن اهرم به سمت بالا جریان آب را برقرار کنید ، با پایین فشردن آن جریان آب را قطع کنید و با چپ و راست کردن آن نیز می توانید میزان دمای اب را نیز تنظیم نمایید .

این شیر آلات در دو نوع پایه کوتاه و پایه بلند تولید می شود که شما می توانید متناسب با طراحی خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید . معمولا از شیر آلات اهرمی برای سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می کنند اما مدل های اهرمی برای آشپزخانه نیز وجود دارد .

نوع دیگر شیرآلات مورد استفاده شیرآلات هوشمند هستند . مزیت استفاده از این شیرآلات کمک به صرفه جویی در مصرف آب و بهداشت عمومی است به طوریکه نصب نمونه های خانگی شیرهای هوشمند در خانه ها موجب کاهش ۷۰ درصدی مصرف آب شده که این میزان در اماکن عمومی به ده برابر نیز رسیده است. افزایش بهداشت عمومی به دلیل عدم تماس مستقیم دست با شیر از دیگر ویژگی های استفاده از شیر های هوشمند محسوب می شود .

شیر-روشویی-پایه-کوتاه 

رنگ های شیرآلات : 

کروم ممکن است که یکی از بهترین پوشش ها برای شیرآلات باشد اما تنها راه و تنها انتخاب شما نیست . اگر به دنبال لوکس بودن و تجملات هستید ، حتی می توانید از شیرآلاتی که با طلا پوشانده شده اند ، استفاده کنید و اگر بدنبال جنس مقاوم تر و خاص هستید ، ما به شما شیرآلات پوشانده شده با نیکل را پیشنهاد می کنیم . اگر به هر دلیلی نمی خواهید برای شیرآلات هزینه ی اضافی بابت لوکس و زیبا بودن بپردازید ، می توانید از شیرآلات با رنگ های شاد استفاده کنید که اخیرا بسیار محبوب و در دسترس هستند .

خرید اینترنتی شیرآلات ایرانی با کیفیت

خرید اینترنتی شیرآلات ایرانی با کیفیت با چالش های ریادی همراه است از قیمت محصول گرفته تا فروشگاه اینترنتی برای خرید شیرآلات .

فروشگاه اینترنتی آرتاکا فروشگاه تخصصی فروش شیرآلات ایرانی و خارجی در مدل و برند های مختلف ، یک فروشگاه آنلاین معتبر می باشد که در زمینه فروش شیرالات تخصصی آماده ی فعالیت ی باشد .

این فروشگاه اینترنتی با در نظر گرفتن خدماتی برای مشتریان خود از جمله قیمت مناسب ، درصد تخفیف خوب و همچنین تحویل سریع و به موقع کالا درب منزل آماده ی عرضه ی شیرآلات به سراسر کشور می باشد .

برای ارتباط با این فروشگاه اینترنتی کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۳۳۷۷۵۰ تماس بگیرید و از موجود بودن مدل شیر و همچنین قیمت نهایی آن مطلع شوید .

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی

قیمت بهترین شیرآلات ایرانی در مقایسه با کیفیت و مرغوبیت آن ها بسیار مناسب می باشد زیرا این شیرآلات از نظر کیفیت سطح تولید در رده ی بالایی قرار دارند . بنابراین هر کس با هر سلیقه و بودجه ی مالی می تواند شیر مورد نظر خود را خریداری نماید .